En horas tacktal

juni 22, 2010

Jag skulle vilja tacka alla mina trogna besökare som fortsätter att titta in i väntan på att jag ska återvända till bloggscenen.
Jag vill också tacka mina tillfälliga besökare, som till exempel dagens besökare som hittat hit genom att googla:
”nattfjäril aka hora”
”linda bengtzing är en +hora”
”för alla oss som alltid tittar lite ängs”

Jag vill också tacka gårdagens besökare som letade sig in genom dessa googlingar:
”hårt tonårsknull”
”nattfjärilar med ögon”
”vackraste hora”

Poesi för en nattfjärils ögon.
Det är ni som gör det mödan värt.

One Response to “En horas tacktal”

  1. lifesdesire Says:

    Nu får du komma tillbaka!!!!


Kommentera

